czwartek, 12 września 2013

Od Kazana - Tajemnicza Podróż cz I

Byłem właśnie na obchodzie gdy nagle zobaczyłem coś spadającego. Obwąchałem to.
,,To list!" - pomyślałem i szybko go otworzyłem. Przeczytałem jego zawartość
Drogi Kazanie!
Piszę do Ciebie ten list, bo wiem, że zrobisz to czego oczekuję. Chciałabym byś przybył do nas - swojej rodzinnej watahy. Potrzebujemy Cię. Jesteśmy zagrożeni i potrzebujemy pomocy - zwłaszcza od Ciebie.
Czekamy i Pozdrawiamy
Twoja wataha wraz z Twoją siostrą
Pobiegłem do Jaskini. Był tam Moon i Moro.
- Moon, Moro! - zawołałem.
- Co się dzieje? - spytał Moon.
- Muszę szybko wyruszyć. Powiedźcie to Kicze. Teraz ty, Moro i Kicze jesteście najważniejsi w watasze. Dopóki nie wrócę.
- Dobrze - powiedział Moon i wyszedłem z jaskini.
Wyruszyłem.
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz