piątek, 20 września 2013

Od Dejaniry - CD Początek

Morgan zaprowadził mnie do pary Alpha. Była to czarna wadera i biały basior. Zdziwil się trochę na mój widok. Podszedł do mnie biały basior i zaczął mówić:
- Witam cię. Mam na imię Kazan i jestem samcem Alpha. Tam stoi moja partnerka - Kicze. - wskazał głową na czarną waderę. - Co cię sprowadza na tereny mojej watahy?
- Szukam domu. Odłączyłam się od mojej rodzinnej watahy.
- Witamy w nowej watasze. Morgan oprowadź...
- Dejanire...
- ...po terenach naszej watachy.
- Dejanira chodz. - powiedział Morgan i ruszły. Poszłam za nim. Podczas spaceru Morgan spytał mnie czy nie została bym jego partnerk. Trochę zszokowało mnie to pytanie.
- Tak zostanę twoją partnerką. - powiedziałam i Morgan mnie przytulił. Było to przyjemne uczucie. Przy Morganie czułam się bezpieczna. Po chwili wpadłam na fajny pomysł. Odskoczyłam od niego i zaczęłam biec przed siebie.
- Dogoń mnie! - krzyknęłam. Usłyszałam jak Morgan zaczyna mnie doganiać.

Morgan dokończysz??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz