wtorek, 24 września 2013

Od Moro - CD Uczucie? Pierwsza miłość?

Kicze zdziwiła mnie tym pytaniem.
-Yyy... Oczywiście, ale najpierw spytam Shiry czy kocha Białego Kła.
-Dobrze. Tak będzie najlepiej.- powiedziała i uśmiechnęła się.
Odrazu poszłam do jaskini. Tam zastałam małą w naszym kącie. Leżała. Była zamyślona. Uśmiechała się. Podeszłam do niej.
-Kochanie?
-Tak mamo?
-Jesteś już duża i mam do ciebie bardzo ważne pytanie...
-Tak?
-Kieł chciałby być w przyszłości twoim partnerem. Zostalibyście teraz zaślubieni. Ale musisz tego naprawdę chcieć.- małej rozszerzyły się źrenice.
-Och mamo!- westchnęła.- Oczywiście, że chcę! Nie miałam odwagi cię spytać! Tak ci dziękuję! Jestem teraz najszczęśliwsza na świecie!
-A może nie...?
-Czemu?
-Czy chciałabyś mieć rodzeństwo...?
-Aaaa!!!! Jak to?! Będę miała siostrę?! I brata?!
-Tak. Za 2 dni urodzą się dwa szczeniaki. To będzie on i ona.
-Ach mamo! Ty naprawdę jesteś moją najukochańszą mamą na Ziemi! Jak się będą nazywać?
-A może pomożesz mi w wymyślaniu imion?
-O tak! Super! To może dziewczynka będzie miała na imię.. Vasally, a chłopiec.... Vasco. Dobrze?
-Bardzo ładne imiona. Spytajmy tatę co o nich myśli. Chodź.
Poszłyśmy do wodospadu Mchu.
-Moon, Shira wymyśliła imiona dla swojego rodzeństwa.
-Vasally i Vasco.
-Ale ładne.
-I pozatym Shira ma być zaręczona z Białym Kłem. Zgadzasz się?
-O-oczywiście, że-że t-tak.- zdziwił się tą informacją.
-To wspaniale! Jutro ich zaręczymy.
Wróciliśmy wszyscy razem do jaskini. Powiedziałam Kicze o naszej decyzji. Potem poszliśmy spać. Shira była szczęśliwa do granic możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz