poniedziałek, 30 września 2013

Wataha

Moi drodzy!
Ostatnio nie mam czasu by prowadzić watahę, ale bardzo ją lubię. Straciłam też początkowy entuzjazm. Nie wiem czy znów odwieszę watahę...
Widzę, że jest wiele aktywnych osób, którym to się podoba. Jednak nie mogę siedzieć tylko na blogu (co prawda na razie nie mam czasu). Dlatego proszę o to byście Wy członkowie napisali w komentarzach czy chcecie by wataha dalej istniała. a osoby przeciw usunięte ( o ile się zgodzą).
Jeżeli większość będzie chciała nie zamknę watahy, ale opowiadania będę dodawał rzadko, gdyż trzeba mieć na to czas.
Jednak jeżeli głosów przeciwnych będzie więcej lub tyle samo co głosów za (czyli pół na pół) wataha zostanie na zawsze zamknięta, ale nie usunięta.

Proszę o wypowiedzenie się
Alpha
Kazan
[Przykład komentarza]
[Jestem za tym by wataha istniała.
Powód: (dlaczego tak chcesz?)
Podpis (imię wilka)]

LUB

[Jestem przeciwny/na by wataha istniała
Powód: (dlaczego tak chcesz?)
Podpis (imię wilka)]

!!!KOMENTARZ TAK MA WŁAŚNIE  WYGLĄDAĆ!!!

3 komentarze:

  1. Ja, Merlin, Morgan, Owero, Syriusz, Mery, Biały Kieł, Avirija, Karia, Romulus, Remus i Ava jesteśmy za tym aby wataha dalej funkcjonowała ponieważ wszyscy sądzimy że to jest najfajniejsza wataha na świecie. Do tego dołączając się też Grom, Afrodyta, Reja, Kronos i Hera. Kicze i wszyscy wymienieni powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Hamfrey jestem za tym aby wataha dalej funkcjonowała , wataha jest super i szkoda byłoby ją zamknąć .

    OdpowiedzUsuń
  3. My, Moro, Moon, Shira, Vasally i Vasco, uważamy, że WMP powinna istnieć. Dlaczego? Bo po ciężkim dniu w szkole jest świetna na odreagowanie. Mamy nadzieję, że będzie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń