sobota, 7 września 2013

Od Aviriji - Prezent dla Merlina

Jestem nowa w stadzie i postanowiłam poszukać swojego wymarzonego partnera. W watasze było mnóstwo pięknych wilków i nawet w jednym się zakochałam, ale musiałam pójść sprawdzić czy to jest ten jedyny. Poszłam... tak, poszłam do wodospadu prawdziwej miłości. Pochyliłam się nad wodą i ujrzałam... Merlina. Przytulał się do mnie i mnie lizał. Od wtedy wiedziałam, że to jednak on... mój ukochany... Chciałam mu to powiedzieć, dlatego wybrałam się do Groty Kryształów, żeby zrobić mu mały prezent. O Grocie Kryształów opowiedziała mi Kicze gdy przyłączyłam się do stada.Słyszałam o niej, ale nigdy w niej nie byłam. Gdy byłam blisko, pierwsze co zobaczyłam to piękne światło tryskające z groty- było przepiękne! Weszłam od niej i wędrowałam gdzieś pół godziny. W końcu światło było tak duże, że podeszłam jeszcze bliżej a za ścianą pokazał mi się przepiękny kryształ. Ale to nie był taki kryształ w ścianie lub coś podobnego, tylko on leżał na ziemi. Wyglądało mi to jakoś podejrzanie, ale był tak przepiękny, że musiałam go podnieść. Chciałam go pokazać Merlinowi i mu go podarować. Wyszłam z Groty Kryształów i zmierzałam w kierunku Jaskini Homu, a że było to rano wszyscy jeszcze odpoczywali. Obudziłam Merlina i powiedziałam mu szeptem:
- Merlinie, Merlinie. Wstawaj. Muszę ci coś pokazać - Mówiłam najciszej jak mogłam, ale tak żeby mnie zrozumiał.
Merlin wstał.

Merlinie dokończ proszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz