poniedziałek, 2 września 2013

Od Merlina - Moja Historia

Nie miałem łatwego życia. Po pierwsze nie miałem prawa się urodzić. Moi rodzice byli niewolnikami watahy Białych Wilków. Lecz gdy dowiedziano się że umiem rozmawiać z duchami uczyniono mnie szamanem. Wszystko co dobre szybko się skończyło. Jeden z wilków też widywał duchy. Więc aby sprawdzić, który z nas je naprawdę widzi zarządzono walkę, podczas której straciłem oko, a mój rywal zginął. Duchy szamanów przywróciły mi oko ale wzroku nie odzyskałem za to w tym oku teraz widzę przyszłość. Pewnego dnia zobaczyłem to miejsce. Opowiedziałem o tym mojemu bratu Morganowi i siostrze Mery. Postanowiliśmy odejść. Szliśmy razem ale pewnego dnia zobaczyłem orła, który chciał abym podążył za nim. Powiedziałem o tym rodzeństwu. Oni jednak poszli inną drogą a ja za orłem. Jednak oni dotarli tu wcześniej. Taka jest moja historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz