niedziela, 1 września 2013

Od Kicze - Quest 3

Pewnego dnia wybrałam się na  wyprawę  poza nasze terytorium. Już  kilka minut  za nim zobaczyłam  stado  białych wilków.  Obserwowałam je  jakiś  czas i dowiedziałam się, że  to wataha Białych Wilków.  Postanowiłam powoli się wycofać.  Jednak  jakaś  gałązka pękła  i  wilki pobiegły  za  mną.  Uciekałam   i zmyliłam pościg wróciłam na terytorium  i udałam  się nad wodospad mchu aby  odpocząć  i  napić się wody.    W drodze powrotnej  do  jaskini  spotkałam  Kazana, Syriusza i  Hamfrey’ a  wdanych w rozmowę  na jakiś  ciekawy temat.  Zastanawiali się gdzie  byłam,  a zanim zaczęłam  opowiadać  moją  historię  dołączyła Naya.  Gdy   skończyłam  Naya   podjęła  się  szpiegowania tej  watahy  następnego  dnia.  Wszyscy  wróciliśmy do  jaskini  i  ułożyliśmy się  do  snu.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz