czwartek, 12 września 2013

Od Kicze - Prezent

Postanowiłam  sprawić paru  osobom  prezent  więc  wybrałam  się  do  Groty  Kryształów  i  szukałam  kryształów  które by  mi  się  podobały.   Szukałam   chwilę  i   zobaczyłam  kryształy  w  kształcie  serc.  Dwa różowe, dwa  niebieskie,  dwa zielone, dwa fioletowe, dwa białe, dwa  czerwone,  i  trzy  serca  złączone  razem  takich  serc  było  sześć.   Poszłam    jeszcze  kawałek  i   zobaczyłam  dwa  amulety w  kształcie  serca  jednak były  srebrne.   Szybko wyszłam  z  jaskini  i  potruchtałam  w  stronę  wodospadu złota.  Zanurzyłam  w  im  amulety  i   stały  się  one  złote.   udałam  się  do  jaskini   i    obdarowałam   wilki.  Kazan  dostał  to   czerwone  i  jeden  amulet,   Syriuszowi  podarowałam   zielone,  Merlin  dostał fioletowe,  Avirija  różowe,  ja  zostawiłam  sobie  czerwone  i  drugi  amulet,  Shina dostała białe,  Morgan  fioletowe, Owero zielone, Mery białe, Hamfrey niebieskie, Moro  różowe, Moon  niebieskie,  nasze  dzieci  dostały  po trzy serca,  które  rozdzielił  Merlin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz