sobota, 7 września 2013

Od Avariji - Quest 2

Moja matka Leyla 
Mój ojciec Tsume
Mój brat Blade
Moja siostra Shantade
Pamiętam jak moja matka mnie karmiła... tata przynosił króliki, kozy, sarny, świstaki i moje ulubione łosie... moja siostra była o 2 lata ode mnie młodsza i zmarła... przez człowieka... nienawidzę ludzi. Mój brat zginął w podobny sposób. Był o rok ode mnie starszy i go zastrzelili a moją siostrę porwali. Biegliśmy za jakimś wozem. Gdy się zatrzymali zrzucili ją do wodospadu, a była taka malutka, że jeszcze nic nie potrafiła. Matka i ojciec próbowali się skryć przed ludźmi ale to nic nie dało. Mój ojciec chciał ich zabić ale to oni zabili jego. Zostaliśmy sami z mamą. To mama mnie uczyła polować. Gdy zmarła zostałam sama... bez rodziny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz