wtorek, 15 października 2013

Zamknięcie

Moi drodzy!
Wybaczcie mi to co teraz zrobię. Wiem, że tego nie chcecie, ale niestety. Z powodu braku czasu oraz utraty początkowej weny, jaka istniała na początku Wataha Mrocznej Puszczy zostaje zamknięta; być może na zawsze. Wiem, że spędzone tu nie całe 3 miesiące były wspaniałe. Wszyscy razem mogliśmy się tu zawsze spotkać (mimo że wirtualnie), dać upust naszym talentom pisarskim, ale niestety. 
Być może Wataha Mrocznej Puszczy powróci, kiedyś... Całkowicie odrodzona, ale nie dziś i nie jutro.
Wybaczcie mi.
Teraz chciałabym bardzo podziękować graczom:
~ Drachma (Mononoke) - za wspaniałe opowiadania i nie tylko;
~ paulinagrzelak01 (Kicze) - za to, że zawsze dodawała mi pomysły do nowych opowiadań i że jako pierwsza z doggi - game zechciała się tu przyłączyć;
~ Natalia 26. (Neya) - za to, że zawsze wracała do nas
~ Oraz Wam, innym członkom! Za to,  że byliście!
Jeszcze raz proszę, byście nie żywili do mnie urazy.
Żegnajcie...
Na zawsze wasza Alpha
Kazan

2 komentarze:

  1. Szkoda to była wspaniała wataha. Jest mi bardzo przykro. Żegnajcie. Kiedy wataha znowu zacznie funkcjonować na pewno powrócę. Jeszcze raz żegnajcie. Kicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń