niedziela, 6 października 2013

Od Moro - CD Koniec

Wyszłam z jaskini Homu. Poszłam nad NASZE jezioro. Zawyłam w podzięce za to, że żyję. Zerknęłam do jaskini pod skarpą. Zobaczyłam list. Szybko go wzięłam. Był do mnie. Otworzyłam kopertę. W środku była kartka. Było tam napisane:

Kochana Moro,
Przepraszam, że łamię Ci serce i sprawiam ból. Kocham Cię całym moim sercem, ale nie chcę Cię skrzywdzić. Odchodzę....
Żadko miewam wizje, nawet za sprawą wodospadów i rzek. Teraz taką miałem. Pytasz co widziałem? W tej wizji Cię uderzyłem i.... ZABIŁEM.... Jak już mówiłem żadko widzę przyszłość, a jeśli już widzę to zawsze się sprawdzają.
Nie chcę Cię krzywdzić....

Przepraszam....

Na zawsze Twój-

Moon....

Po przeczytaniu tego listu dwa razy dla pewności zawyłam z bólu. Płakałam. Moje życie znów straciło sens. Jedyne co mi zostało to Shira i reszta dzieci.......
*Kazan?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz